Senegalo ir Ispanijos mače – neįtikėtina teisėjų klaida (VIDEO) (8)

Rugsėjo 7 d., 15:10
Ispanų sąskaitą du taškai papildė neteisingai (Scanpix nuotr.)
Ispanų sąskaitą du taškai papildė neteisingai (Scanpix nuotr.)
Šaltinis: Krepsinis.net

Aštuntfinalio dvikova tarp Ispanijos ir Senegalo rungtynių baigėsi užtikrinta europiečių pergale 89:56, tačiau rungtynėse akivaizdžiu aplaidumu pasižymėti sugebėjo arbitrai.

Antrojo kėlinio viduryje prieš Pau Gasolį teisėjai užfiksavo pražangą bei įskaitė neva iš po krepšio pataisytą dvitaškį.

Iš tiesų kamuolys akivaizdžiai iš apačios pakilo pro lanką ir vėl įkrito atgal, bet to pastebėti nesugebėjo nė vienas iš trijų arbitrų, tad ispanų sąskaitą papildė du taškai, o P.Gasolis stojo mesti baudos metimo.

 

Les arbitres accordent à l'Espagne un panier... by BasketInfos

8 komentarai
Naujausi komentarai (8)
Geriausiai ivertinti (8)
PRO komentarai (7)
i
Noriu gauti pranešimus apie atsakymus į mano komentarą Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai.
Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Komentuoti
Daugiau komentarų
Atsakyti

Tau gali patikti





Naujausios