„Teisėjo švilpukas“: nesportinės pražangos ir vidurio linijos traktavimas

Lapkričio 15 d., 12:06
M.Grigonis vidurio linijos taisyklės nepažeidė (BNS nuotr.)
M.Grigonis vidurio linijos taisyklės nepažeidė (BNS nuotr.)
Šaltinis: LKL

Šią savaitę rubrikoje „Teisėjo švilpukas“ analizuojami trys epizodai iš dvejų 10-ojo „Betsafe–LKL“ turo rungtynių. Dviejuose epizoduose atkreipiamas dėmesys į nesportines pražangas – abu momentai pateikiami iš Prienų „Skycop“ rungtynių su Vilniaus „Rytu“.

Vienas momentas – vidurio linijos pažeidimas – analizuojamas iš Alytaus „Dzūkijos“ susitikimo su Kauno „Žalgiriu“.

Visus epizodus atrenka ir juos aiškina LKL teisėjų direktorius Algimantas Pavilonis ir Krepšinio teisėjų asociacijos prezidentas Kęstutis Pilipauskas.

1 momentas: vidurio linijos pažeidimas ar ne? („Dzūkija“ – „Žalgiris“)

Žaidėjas, varydamas kamuolį, pereina į puolimo zoną tuomet, kai ten atsiduria jo abi kojos ir kamuolys.

Šiuo atveju žaidėjas Nr. 40 (M. Grigonis) abiem kojomis jau buvo puolimo zonoje, tačiau kamuolys dar liko gynybos zonoje, todėl pažeidimo nėra. Teisėjas suklydo.

REKLAMA

2 momentas: kas prasižengė? („Skycop“ – „Rytas“)

Vienas po kito sekę keli kontaktai – grandininė reakcija (domino efektas).

Neužfiksuotas pirmas neteisėtas veiksmas – žaidėjas Nr. 25 (E. Kairys), statydamas užtvarą, stumteli pro šalį bėgantį žaidėją Nr. 9 (G. Leonavičių), šis pastumia žaidėją Nr. 6 (R. Stipčevičių), kuris dešine ranka stumia žaidėją Nr. 10 (V. Lipkevičių).

Pastarasis, neišlaikęs pusiausvyros, suklumpa ir atsiremia į besiveržiantį su kamuoliu žaidėją Nr. 51 (A. Butkevičių).

Teisėjas fiksuoja tik paskutinį kontaktą ir baudžia pražanga V. Lipkevičių. Epizodo kaltininkas E. Kairys liko nenubaustas. Taip pat liko neįvertintas nesportinis A. Butkevičiaus veiksmas – smūgis V. Lipkevičiui alkūne. Neteisingas arbitrų sprendimas.

3 momentas: kam ir kokia pražanga? („Skycop“ – „Rytas“)

Žaidėjas Nr. 2 (D. Šeškus), bandydamas perimti kamuolį, prasižengia prieš žaidėją Nr. 11 (D. J. Seeley). Pastarojo atoveiksmis – smūgis kaire ranka į veidą.

Peržiūrėję epizodo pakartojimą, D. J. Seeley skirta nesportinė pražanga. Teisingai įvertintas epizodas.


komentarai
Naujausi komentarai
Geriausiai ivertinti
PRO komentarai
i
Noriu gauti pranešimus apie atsakymus į mano komentarą Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai.
Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Komentuoti
Daugiau komentarų
Atsakyti

Tau gali patikti

Apklausa

Kas kaltas dėl stringančio „Ryto“ žaidimo?

Balsuoti Archyvas