Aistrų banga Ispanijoje: S.Rodriguezas prisipažino prasižengęs lemiamo metimo metu, tačiau teisėjų švilpukas tylėjo (14)

Birželio 9 d., 19:58
(Fotodiena.lt)
Šaltinis: Krepsinis.net

Pirmasis Ispanijos krepšinio lygos finalo serijos susitikimas tarp Madrido „Real“ ir Barselonos „Regal Barcelona“ komandų baigėsi gan skandalingai. Paskutinėmis sekundėmis, kai sprendėsi susitikimo baigtis, kilo aistrų proveržis dėl teisėjų sprendimo.

Likus žaisti apie 7 sek. ir „Regal Barcelona“ atsiliekant 72:73, katalonai apsigynė ir atkovoję kamuolį po savuoju krepšiu, nuskuodė į greitą ataką. Jos smaigalyje atsidūrė sėkmingai rungtynėse pasirodęs Victoras Sada.

Šis greitai persivarė kamuolį į kitą aikštės pusę, veržėsi link krepšio ir jau buvo metimo stadijoje. Tačiau ore kamuolys išsprūdo iš V.Sados rankų ir skriejo į užribį. Teisėjai atidavė kamuolį „Real“ komandai.

Savo ruožtu V.Sada ir visa „Regal Barcelona“ ėmė protestuoti, jog kamuolys iš rankų iškrito ne be šalia buvusio Sergio Rodriguezo pagalbos, kuris esą kepštelėjo per ranką. Vis dėlto arbitrai nekeitė sprendimo, o Juanas Carlosas Navarro už emocijas buvo nubaustas technine pražanga ir „Real“ įtvirtino pergalę.

REKLAMA

Beje, po susitikimo neva pats S.Rodriguezas V.Sadai pasakė, kad teisėjas klydo. Apie tai V.Sada užsiminė žurnalistams. O apie tai paklaustas S.Rodriguezas kiek išsisukinėjo, tačiau netiesiogiai patvirtino, kad teisėjai galėjo suklysti. 


14 komentarai
Naujausi komentarai (14)
Geriausiai ivertinti (14)
PRO komentarai (6)
i
Noriu gauti pranešimus apie atsakymus į mano komentarą Komentuoti gali tik registruoti portalo vartotojai.
Norėdami komentuoti prisijunkite.
Prisijungti
Komentuoti
Daugiau komentarų
Atsakyti

Tau gali patikti